4 תשובות
תלוי מה עשיתי
אבל בכל זאת הייתי מרגישה רע
קרה לי, הבנתי שכנראה זה באמת נכון אם היא אומרת את זה.
הרגשה חרא..
הרגשה חרא..
לא יודעת אם זה ינחם אותך אימא שלי גירשה אותי מהבית ביגלל ריב עם אחי.. (לא אמרתי לה מילה יצאתי בבכי)
מפה לשם אני לא בקשר איתה קרוב לשנתיים וגרה עם אבא שלי וחיים חרא.
יש הורים שלא מגיע להם להיות הורים
מפה לשם אני לא בקשר איתה קרוב לשנתיים וגרה עם אבא שלי וחיים חרא.
יש הורים שלא מגיע להם להיות הורים
אנונימית
באותו הנושא: