אני בתיכון חדש ולא ממש מכירה ילדים ועכשיו הכרתי שתי ילדים ושמעתי שילד אחד התנהג..
לא ממש יםה לחברה שלי והייתי ידידה של הילד ועכשיו פיתאום ראיתי את הצד הרע שלו וגיליתי שהוא ממש התנגד מגעיל אלייה וכל השכבה יודעת ריכולים עלייה ועכשיו אני לא רוצה להסתובב איתה כי כל השכבה חושבת שהיא מוזרה והיא סיםרה לי דברים מוזרים. מה לעשות? עכשיו אני בסדר עם הילד להיות איתי בסדר או לא? להמשיך להיות חברה של הילדה כי עכשיו בטח לא יירצו להתקרב אליי...