4 תשובות
שאין לך חבר.
שאין לך חבר
פשוט מאד שאין לך חבר
שהוא מחזר אחרייך ונותן לך רמז כזה עניין של בנים ובעיקרון המשט נטול זה אין אז איל לך חבר..