6 תשובות
היה גם ביקנעם
אבל לא שמעתי על אחד בנתניה
אבל לא שמעתי על אחד בנתניה
רגע על מה לעזאזל אתם מדברים?
אכן כן יש בקריית השרון וגם היה מול בית ספר אלתרמן אבל זה סתם ילדים מהבית ספר הזב שמנסים להפחיד
הליצן היחידי שאני מכיר עם בלון אדום זה זה ששר את השיר "בלון אדום, בלום כחול, בלון גדול בלון קטן"
שמעתי שיש רק בדימונה ובעפולה
וואי איזה מפחיד זה
וואי איזה מפחיד זה
בתור תושב נתניה אין לי מושג על מה את מדברת
באותו הנושא: