12 תשובות
לגמרי
וואי כל כך
אנונימית
כן אני די אופציה שנייה של כולם אז אני רגילה כבר
אבל מאוד כואב ומאכזב
אנונימית
כן מאוד
זה ככה אצלי באופן קבוע
וואי כן
אני שונאת את זה
כן.. קרה לי כל כך הרבה פעמים
כן.
נראה לי אני אופציה אחרונה לכולם
במקרה שלי הייתי אופציה אחרונה ולא שנייה חחח, זה כואב אבל הכל הכל עובר בסוף..
אנונימי