2 תשובות
שואל השאלה:
למי שמבין בזה!
שמתי גשר כבר פעמיים בגלל שבפעם הראשונה לא שמו לי קיבוע. בפעם השניה מישהו מבני הבית זרק לי את הפלטה לפח ולא הייתה לי ברירה נאלצתי להוציא ולחטא אחרי תקופה כבר לא יכולתי שזה נמצא בפה שלי אחרי מה שראיתי בפח ולא שמתי והפלטה כבר לא התאימה למבנה של הלסת המבנה התרחב יש לי קיבוע רק שהוא נשבר לי, אז הוא על 2 שיניים קידמיות. השיניים נשארו יחסית ישרות, אבל בגלל שאין מה שישמור עליהן מתזוזה הן כואבות מידי פעם, כי הן רוצות לזוז. בלסת העליונה יש לי 4 כתרים קידמיים (שלא נעשו טוב), יש לשיניים נטיה הראות כאילו הן בולטות החוצה, זה לא שכשאני מדברת זה בחוץ אבל יש נטייה להראות בחוץ מן תחושה של קשת קטנה במראה.. אבל הסגירה של הפה היא בסדר (ככה אמר לי האורתודנט בעבר), השאלה אם לעשות פלטה חדשה למטה, אפילו שמבנה הלסט התרחב, את זה אנשים לא רואים פשוט לשמר את השיניים שלא יזוזו לי וישארו במצב הנוכחי או לעשות שוב גשר - קוביות מההתחלה? השאלה שגם מעניינת אותי האם אני יכולה לעשות גשר בלסת העליונה על כתרים (למרות שאני צריכה בכלל להחליף אותן או שפשוט כשמחליפים כתרים אפשר להניח אותם בצורה ישרה יותר)
למי שמבין בזה!
שמתי גשר כבר פעמיים בגלל שבפעם הראשונה לא שמו לי קיבוע. בפעם השניה מישהו מבני הבית זרק לי את הפלטה לפח ולא הייתה לי ברירה נאלצתי להוציא ולחטא אחרי תקופה כבר לא יכולתי שזה נמצא בפה שלי אחרי מה שראיתי בפח ולא שמתי והפלטה כבר לא התאימה למבנה של הלסת המבנה התרחב יש לי קיבוע רק שהוא נשבר לי, אז הוא על 2 שיניים קידמיות. השיניים נשארו יחסית ישרות, אבל בגלל שאין מה שישמור עליהן מתזוזה הן כואבות מידי פעם, כי הן רוצות לזוז. בלסת העליונה יש לי 4 כתרים קידמיים (שלא נעשו טוב), יש לשיניים נטיה הראות כאילו הן בולטות החוצה, זה לא שכשאני מדברת זה בחוץ אבל יש נטייה להראות בחוץ מן תחושה של קשת קטנה במראה.. אבל הסגירה של הפה היא בסדר (ככה אמר לי האורתודנט בעבר), השאלה אם לעשות פלטה חדשה למטה, אפילו שמבנה הלסט התרחב, את זה אנשים לא רואים פשוט לשמר את השיניים שלא יזוזו לי וישארו במצב הנוכחי או לעשות שוב גשר - קוביות מההתחלה? השאלה שגם מעניינת אותי האם אני יכולה לעשות גשר בלסת העליונה על כתרים (למרות שאני צריכה בכלל להחליף אותן או שפשוט כשמחליפים כתרים אפשר להניח אותם בצורה ישרה יותר)
אנונימית
מה שהאורטודנט יגיד לך, סתם הרגשה פנימית שלי שאת צריכה שוב גשר
באותו הנושא: