5 תשובות
גם למכבי במקום, אם יש מספר זהות הם יכניסו אותו במערכת וזה אמור להספיק.
כמו שראובן כתב, ברגע שתתן למכבי את מספר תעודת הזהות שלך תוכל לגשת לרופא להתייעצות.
יום נפלא, טלייה
שואל השאלה:
מה ז"א ל"מכבי" אם אני הולך לרופא מסויים ונותן ת. ז?
או ללכת להואציא כרטיס כרטיס חדש?
רון
הפקידה של הרופא מתקשרת למוקד של מככבי ו"מאשרת" את הת. ז., אתה משלם אגרה של 170 ש"ח ומכבי מחזירה לך את הכסף.
אנונוימי
שואל השאלה:
לא ממש הבנתי..
170 ש"ח.. מתי? כשאני כבר אצל הרופא עצמו?
אז לא להוציא כרטיס חדש?
רון