11 תשובות
לא
אנונימי
קצת מלחיץ העיניים שלה והיא מזכירה לי ארנב חחח
היא ממש יפה, פשוט תמונה מוזרה.. כאילו היא בוהה באוויר בלי מטרה.. אתה יודע, כמו בפרסומות האלה של השבץ מוחי
^
זאת שמעליי
תמונות יותר נורמאלית חח כן בטח
תמונה שלה עם חוטיני זה יותר נורמאלי xd
היא יפהייפה לדעתי
תראו תמונות אחרות שלה
כן, היא יפה.
היא ממש יפה
מה אתם רציניים
היא מושלמת!
היא פאקניג בובת חרסינה איזה אישה יפה! וואו! לדעתי עם העין השנייה שלה הייתה ירוקה היא הייתה מושלמת
כן