3 תשובות
לפעמים צריך לדעת לשחרר.
היא הבינה את הטעות שלה וביקשה סליחה
תפגשו תדברו על זה
לסלוח לה גם יקל עליך נפשית וגם עליה :)
לכל אדם מגיע הזדמנות שניה
היא הבינה את הטעות שלה וביקשה סליחה
תפגשו תדברו על זה
לסלוח לה גם יקל עליך נפשית וגם עליה :)
לכל אדם מגיע הזדמנות שניה
שואל השאלה:
אבל היא ממש לא התכוונה לזה ואני נהייתי חברה שלה לפני יומיים רק כי מורה הושיבה אותנו ביחד וכבר מחאז היא פגעה בי הרבה פעמים.
אבל היא ממש לא התכוונה לזה ואני נהייתי חברה שלה לפני יומיים רק כי מורה הושיבה אותנו ביחד וכבר מחאז היא פגעה בי הרבה פעמים.
נראה לי שלפעמים כדאי פשוט להיות במצב רגיל.. של היי ביי עם אנשים כאלה, ולא לא לדבר עם אחת השניה בכדי שזה לא סתם יצור מצב של מתח ותחושה לא נעימה. את בטח לא חייבת לסלוח, זאת החלטה שלך