תשובה אחת
גם אני בהתחלה פחדתי לאשר לכאלה שאני לא מכירה...
ואז חברה שלי אמרה לי תאשרי לא יקרה כלום את תראי ומאז אני מאשרת לכול אחת שרוצה לעקוב אחריי ולא קורה לי כלום אם שולחים הודעה או משהו מותר לסננן או לא לענות...
וגם עם תצרפי לכול מיני קבוצות אז תרשמי שיעקבו אחרייך או שאיזה חברה שלך יוכולה לפרסם אותך..