2 תשובות
טעם לדעתי או תות או וניל, בחברות אני לא מתמצא וכשרות צריך לבדוק אבל בגדול יש.
לגבי טעמים אני שותה הרבה אני הכי אוהב בטעם שוקולד/שוקו/תותים/בננה
שותה של one whey וגם של bpi
כן אני תמיד בודק כשרות בגלל החלב אני רוצה לדעת שזה חלב ישראלי