5 תשובות
תקפידי לשמור על הקלוריות ויהיה בסדר. חוץ מזה, מותר לך להתפנק פעם בשבוע-שבועיים
פעם בכמה זמן זה בסדר.
בדרך כלל, אנשים לוזרים (שזה לא דבר רע, אני ממש לא שופט, זה פשוט רוב האנשים) יגידו לך שזה בסדר להתנפנק מידי פעם, את לא צריכה לספור קלוריות... רק בגלל שהם לא מסוגלים לכך.
אם את בדיאטה, תוודאי שהמנה מתאימה לך, כאילו שזה לא מטוגן או מלא סוכר וכ'ו.
ותקחי בחשבון שאם את הולכת על המנה הזאת, את חייבת להכניס אותה לערכים שלך!
בכל מקרה, לכי אחרי מה שאת מרגישה, כל הכבוד שאת מנסה, והכי חשוב אל תיתני לאנשים ממורמרים להגיד לך שמה שאת עושה לא בסדר, את תתני לאף אחד להןריד אותך למטה.
תתמידי בדיאטה! בהצלחה
אם את בדיאטה, תוודאי שהמנה מתאימה לך, כאילו שזה לא מטוגן או מלא סוכר וכ'ו.
ותקחי בחשבון שאם את הולכת על המנה הזאת, את חייבת להכניס אותה לערכים שלך!
בכל מקרה, לכי אחרי מה שאת מרגישה, כל הכבוד שאת מנסה, והכי חשוב אל תיתני לאנשים ממורמרים להגיד לך שמה שאת עושה לא בסדר, את תתני לאף אחד להןריד אותך למטה.
תתמידי בדיאטה! בהצלחה
חחח מה?^
קראת לי לוזריתת
אני מאגניבה רצח שתדע
ומה הקשר בכלל ללוזר למי שאומר שמותר להתפנק
קראת לי לוזריתת
אני מאגניבה רצח שתדע
ומה הקשר בכלל ללוזר למי שאומר שמותר להתפנק
לא קראתי לך לוזרית באופן ספציפי, אני לא מכיר אותך, אני לא יכל להגיד עליך דבר כזה.