4 תשובות
אנונימית מתוקה
הוא מגדיר את עצמו כבן, אז הוא בן.
ויש הבדל בין מין ביולוגי, לבין מגדר, חוץ מזה, הוא לא צריך להיות עם זין בין הרגליים בכדי להיות גבר. ואני יכולה להעיד, שסורי הוא יותר גבר מרוב הגברים באתר.
ואגב, היה נעים לך אם הייתי מתעסקת במה שיש לך בין הרגליים? ;)
לשאלה- שחור לדעתי הכי יפה, אפילו שאני לא בן.
הבחור מעלי הוא בן הוא ענה לעזור לך חח
ולנושא - זה גם לא כזה אכפת לי אבל אם כבר אז בהיר.
לא ממש אכפת לי.
לא ניראלי שזה אמור לעניין בנים...