5 תשובות
משום מה אני חשבתי על טעם של גלידת פיסטוק אלוהים יודע למה
טעם של.. אתרוג,
עדין, מתקתק, ונדיר ביחד.
טעם של נעץ.
טעם מתוק- כי כיף פה
טעם ממכר