התחברות
הרשמה
אין לי חברים אין לי משפחב. אין לי כלום
כבר שנתים שאין לי חברים מהעיר שלי. היו לי. פשוט הם רבו איתי. ועשו עלי חרם אז עברתי לסית ספר בעיר אחרת. שהיא ממש רחוקה. ובשבתות רני לא יוצאת. ובחופש הגדול אני לבד. ואני כבר לא שמחה בחים. ואין לי למה לחיות ככה את החים עם כול העצב הזה. מה לעשות?
22 בספטמבר 2017, 18:24
מצב רוח
בדידות
חברה
התאבדות
היכרויות
2 תשובות
להכיר אנשים
ל
לא סובל ליצנים
שואל השאלה:
וואו רת ממש גאונה
ב
בלה בלע יצ