16 תשובות
כן ולא
בהחלט.
כן במדינות שונות בעולם... יש גם כאלה שבעדנו
שונאים אותנו כי הם טוענים שהם היו כאן לפנינו וזהו אין עוד סיבות.. חוץ מקנאה אבל..
שונאים אותנו כי הם טוענים שהם היו כאן לפנינו וזהו אין עוד סיבות.. חוץ מקנאה אבל..
שואל השאלה:
למה אבל?
למה אבל?
ברור שהיא נחשבת.
כי כולם חושבים שאנחנו מתעללים בתושבי עזה ושהם מסכנים ושלקחנו להם את כל השטח, ובעיקר בעולם מספרים עלינו שקרים וכולם מאמינים להם
כי כולם חושבים שאנחנו מתעללים בתושבי עזה ושהם מסכנים ושלקחנו להם את כל השטח, ובעיקר בעולם מספרים עלינו שקרים וכולם מאמינים להם
אנונימית
כן, זה הרוב בגלל איך שמציגים אותנו בחו"ל שאנחנו מאוד אכזריים לערבים ולפלסטינים החפים מפשע.. עם כתבות שקריות וסרטונים מזוייפים
בהחלט.
אבל כמובן שזה מפני שלישראל לא מצטיינת בהפצת מידע כמו חמאס, לכן היכולת שלה לתקן את השקרים שחמאס מפיץ עליה כמעט אפסיים.
אבל כמובן שזה מפני שלישראל לא מצטיינת בהפצת מידע כמו חמאס, לכן היכולת שלה לתקן את השקרים שחמאס מפיץ עליה כמעט אפסיים.
כן בגלל התקשורת הפלאסטנית
מראים שאנחנו מתייחסים ביחס לא הוגן כלפי הפלסטינים... ושאנחנו מתעללים בהם
מראים שאנחנו מתייחסים ביחס לא הוגן כלפי הפלסטינים... ושאנחנו מתעללים בהם
תלוי על מי יש הרבה מדינות שאוהבים אותנו
כן.
כן, בגלל האנטישמיות
כל מדינה נחשבת מדינה שנואה. תלוי את מי את שואלת...
כן, אנחנוו לא טובים ביחסיי ציבור וארצות ערב כן. זה העיקר.
חלק כן וחלק לא.
לא רק בגלל אנטישמיות בגלל שאנחנו מתנהגחם כמו חיות.
צועקים צורחים מקללים...
זורקים דברים על הרצפה בלי לדפוק חשבון משאירים חדרים של בתי מלון מבולגנים.
מה לא..
צועקים צורחים מקללים...
זורקים דברים על הרצפה בלי לדפוק חשבון משאירים חדרים של בתי מלון מבולגנים.
מה לא..
כן
אנחנו העם שמלך מלכי המלכים בחר בו..
איך לא ישנאו?
ולא רק בגלל זה..
אלא בגלל כל מה שמסביב..
אנחנו העם שמלך מלכי המלכים בחר בו..
איך לא ישנאו?
ולא רק בגלל זה..
אלא בגלל כל מה שמסביב..