13 תשובות
שוקולד, הרבה שוקולד (מחזור מטומטם)
אנונימית
המבורגרר
(אגב גם אני במחזור^^)
(אגב גם אני במחזור^^)
חח יאחותת לסבל^^
אנונימית
אננס
גם אני במחזור
היה לי חשק לשוקולד אז טחנתי את כל השוקולד שיש בבית.
אז כרגע לכלום
היה לי חשק לשוקולד אז טחנתי את כל השוקולד שיש בבית.
אז כרגע לכלום
שווארמה
לחרבן (אני באוטו ויש נסיעה של עוד איזה שעה ומשהו)
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי דודא רעה לקרמבו כבר שבוע.
יש לי דודא רעה לקרמבו כבר שבוע.
אנונימית
קרפ
וואי וואי בא לי באלי בטלי אוכל טעיים מתוק כזה אמאלה
ופל בלגי או פנקייק או גלידה וניל וואי מה עשית לי אנונימית מעצבנת
ופל בלגי או פנקייק או גלידה וניל וואי מה עשית לי אנונימית מעצבנת
וואי איך בא לי ציפסס
פררו רושה.
הייתה פה עכשיו שאלה על פררו רושה ועכשיו בא לי.
הייתה פה עכשיו שאלה על פררו רושה ועכשיו בא לי.
גלידה, אתמול הייתי אמורה לאכול גלידה אבל לא הייתה חניה אז חזרנו הביתה. איזה מבאס זה??!