4 תשובות
כן, זה בדיוק אותו דבר כמו בערים אחרות..
אנונימי
היי
כן
כמו כל שכונה רגילה
חיים.. :)
היי אני, עברתי לא מזמן לוקח זמן להתרגל אע ודרך אגב סבבה פה
אנונימית
את גרה בארמון
ומסביבך יש עוד המון ארמונות
איך שם את חושבת?
אנונימית