4 תשובות
כן, זה בדיוק אותו דבר כמו בערים אחרות..
אנונימי
היי
כן
כמו כל שכונה רגילה
חיים.. :)
כן
כמו כל שכונה רגילה
חיים.. :)
היי אני, עברתי לא מזמן לוקח זמן להתרגל אע ודרך אגב סבבה פה
אנונימית
את גרה בארמון
ומסביבך יש עוד המון ארמונות
איך שם את חושבת?
ומסביבך יש עוד המון ארמונות
איך שם את חושבת?
אנונימית