4 תשובות
עושים את זה כדי שהם לא יוכלו להביא צאצאים
כלב שלא עושים לו סירוס מתחיל ליילל
וכל פעם מחפש נקבה... אז בשביל שלא יסבול כל פעם מסרסים
הבנתי שזה טוב וגם רע
מצד אחד אם לא מסרסים כלב ולא מכניסים אותו להריון הוא נהיה "חרמן"
ואם מסרסים ולא מכניסים את הכלבה להריון יש לה סיכוי גבוה לחלות בסרטן הרחם...
כדי שלא יוולדו לו ילדים והבעלים לא יוכלו לגדל אותם אז הם ישלחו להסגר.