התחברות
הרשמה
למה אנשים אומרים "תיי" וכותבים "תה"
19 בספטמבר 2017, 17:32
שתייה
לשון עברית
כתיבה
מילים
תשובה אחת
חח כותבים את המילה בתור תה וגם אמורים לבטא את זה בתור תה, אבל איכשהו אנשים התחילו לקרוא לזה תיי וזה תפב
O
Or180
באותו הנושא:
שמתי לב שלהרבה אנשים כותבים שיש להם צבע ירוק שיש שאלות כאלה בסטיפס, אנשים...
למה יש הרבה אנשים ממוצא רוסי, שמדברים ברוסית כל הזמן וכותבים בתמונות למשל רק ברוסית?
אנשים כותבים פה הרבה פעמים ספאם, מה זה אומר?
ראיתי אנשים שכותבים לפעמים "tbt" מה זה אומר?
באינסטגרם הרבה כותבים על הפיד שלהם או מבקשים ואומרים: kik me, וכותבים כינוי כלשהו מה זה אומר? זה קשור לאינסטגרם?
מה זה דודא (ככה כותבים את זה?) אני כאילו כל הזמן שומע אנשים אומרים "יש לי דודא לשוקולד" או משהו כזה... מה זה?
איך אומרים וכותבים אוזניות באנגלית
איך אומרים סטנדאפ ברוסית וכותבים
נכון בfxp הוא כל הזמן מצוטטים תגובה וכותבים 1+ מה זה אומר?
מה זה הדבר הזה שמעלים לאינסטגרם וכותבים tbt או tb מה זה אומר?