2 תשובות
דבר ראשון אין דבר כזה "כדורי הרזייה", זה כדורים שמדכאים את האכילה מה שאומר שאת פחות רעבה. אף פעם לא לקחתי כדורים עם תופעות לוואי כאלה ואחרות אבל לפי מה ששמעתי זה מה שאני יודעת.
דבר שני זה ממש לא בריא, ובטח את שומעת הרבה אה לא בריא טוב לא אכפת לי העיקר להרזות.. וכן אמור להיות לך אכפת זה יכול לפגוע בך, בגוף שלך, ואת אפילו יכולה להעלות את כל המשקל חזרה... את הרי לא תיקחי את הכדורים האלה לנצח נכון?
יש משפט שאומרים.. הרזייה זה 30% ספורט ו70% תזונה!
מקום לחפש דרכים לא בריאות ולא נכונות מבחינה מוסרית תעשי את הבחירה הנכונה והחכמה. אם את רוצה תלכי לתזונאית שזה יותר ישתלם לך מלקנות כל פעם כדורים, היא תבנה לך תפריט אכילה בריא ואולי תוכלי אפילו לשלב ספורט אפילו 30 דקות הליכה זה בסדר גמור.
שכחתי לציין שכשאת לוקחת את הכדורים יכול להיות שתסבלי מדיכאון.. אבל אם תאכלי תזונה נכונה את תרגישי לא רק יותר טוב עם עצמך אלא גם עם הגוף שלך, את תהיי יותר אנרגטית שזה חשוב בשביל להיות יותר מרוכזים בלימודים וכו.. וגם יכול להיות שבכללי תהיי יותר אופטימית.
אני ממליצה לעשות את הדבר הנכון, אל תאמיני לכל שטות ואל תאמיני לכל אחד.. במיוחד לא לכל המוצרים שמבטיחים לך ירידה במשקל כי זה סתם שקר אחד גדול.
אני מאמינה שאת יכולה לעשות 1+1 בעצמך ולהבין את מה ההחלטה הנכונה.
בהצלחה.
דבר שני זה ממש לא בריא, ובטח את שומעת הרבה אה לא בריא טוב לא אכפת לי העיקר להרזות.. וכן אמור להיות לך אכפת זה יכול לפגוע בך, בגוף שלך, ואת אפילו יכולה להעלות את כל המשקל חזרה... את הרי לא תיקחי את הכדורים האלה לנצח נכון?
יש משפט שאומרים.. הרזייה זה 30% ספורט ו70% תזונה!
מקום לחפש דרכים לא בריאות ולא נכונות מבחינה מוסרית תעשי את הבחירה הנכונה והחכמה. אם את רוצה תלכי לתזונאית שזה יותר ישתלם לך מלקנות כל פעם כדורים, היא תבנה לך תפריט אכילה בריא ואולי תוכלי אפילו לשלב ספורט אפילו 30 דקות הליכה זה בסדר גמור.
שכחתי לציין שכשאת לוקחת את הכדורים יכול להיות שתסבלי מדיכאון.. אבל אם תאכלי תזונה נכונה את תרגישי לא רק יותר טוב עם עצמך אלא גם עם הגוף שלך, את תהיי יותר אנרגטית שזה חשוב בשביל להיות יותר מרוכזים בלימודים וכו.. וגם יכול להיות שבכללי תהיי יותר אופטימית.
אני ממליצה לעשות את הדבר הנכון, אל תאמיני לכל שטות ואל תאמיני לכל אחד.. במיוחד לא לכל המוצרים שמבטיחים לך ירידה במשקל כי זה סתם שקר אחד גדול.
אני מאמינה שאת יכולה לעשות 1+1 בעצמך ולהבין את מה ההחלטה הנכונה.
בהצלחה.
שום כדור לא יעזור לך לרדת במשקל, כמו שאמרה פה תגובה ראשונה ^
באותו הנושא: