התחברות
הרשמה
זה מוזר שאני לא אוהבת להגיד מה השם שלי הרבה פעמים לאנשים?
אני מדברת על אנשים בעיקר כאלה שרק הכרתי
18 בספטמבר 2017, 17:24
שאלות
היכרויות
תשובה אחת
לא
S
Snow Angel
באותו הנושא:
החלטתי שמחר אני הולך להגיד לה שאני אוהב אותה, איך בדיוק להגיד את זה?
כדאי לי להגיד לקראש שלי שאני אוהבת אותו?
ביום ראשון אני הולכת להגיד לקראש שלי שאני אוהבת אותו.
אנשים חושבים שאני מוזרה בגלל שאני אוהבת אופרות ואוהבת לשמוע מוזיקה קלאסית, מה דעתכם?
מוזר שאני אוהבת ריבה עם קוטג? מוזר בכלל שאני אוהבת ריבה נראה לי חח
אני מפחדת ללכת להגיד היום לקראש שלי שאני אוהבת אותו.
אם אני אוהב מישהי ולא רוצה חברה להגיד לה שאני אוהב אותה או לא?
איך להראות לה שאני אוהב אותה מבלי להגיד לה שאני אוהב אותה?
להגיד לו שאני אוהבת אותו בווצאפ יהיה מוזר?
מחר אני הולכת להגיד לקראש שלי שאני אוהבת אותו!
אמרתי לידיד שלי שאני אוהבת אותו והוא שאל מה אני מרגישה, מה להגיד לו?