2 תשובות
ככל הנראה בעבודה אתה עסוק מאוד
ולכן אין לך זמן לחשוב על דברים ולהיות חרד מהם.

מחוץ לעבודה, אין לך מסגרת ואין לך מי שבודק מה אתה עושה
ואז, ככל הנראה, אתה מרגיש חוסר וודאות, או חוסר ידיעה שגורמים לך להכנס למתחים וחששות.
זה מראה שאת בטוח במה שאתה עושה בעבודה, מסופק ממנה, ואף יתכן ויש לך שם אוירה נעימה וסביבה תומכת שמכילה אותך, כולל הבוס
(ולא שופטת)
מחוץ לעבודה אתה פוגש סרט אחר לחלוטין
מציע לך להעזר בפרחי באך בהתאמה אישית שעוזרים ב: רגיעה, בטחון עצמי, מחשבות, תפישה שלך עצמך את מי שאתה ועוד

גם להגיד לעצמך שוב ושוב שזה לא כ"כ נורא כמו שזה
לדעת לתת פרשנות אחרת למצבים שונים זה סוד הקסם פה

תהיה בריא