4 תשובות
כי הם מונופול של תשתית וצריך להתמקח איתם על המחיר. יש להם תשתית נרחבת ומושקעת.
נועה קירל ואגם בוחבוט זה עולה יקר
אנונימי
אפשר לעבור לשוק הסיטונאי דרך ספקית האינטרנט ולחסוך קצת
מישהו צריך לשלם עבור הפרסומות שלהם.
באותו הנושא: