4 תשובות
שואל השאלה:
אז זה מנגנון אבולוציוני שנועד לשמר על המין האנושי?
אנונימי
שואל השאלה:
מעצמו..
אנונימי
כמו שאפשר לראות זה לא ממש עוזר לשמר כלום.. היברה די הרוסה.
אני אומרת שזו מחשבה די עמוקה להגיע עליה ובטח יש דיונים רבים על זה, אבל בסופו של דבר הגיוני שכן, אדם בשורה תחתונה דואג לעצמו ואם הוא איכפתי לאחרים זה כדי שהם יעשו אותו דבר אח"כ.
כמובן שיש את עניין האהבה או נתינה לשם הנתינה (שאני לא חושבת שקיימים הרבה אנשים כאלה, לא משנה אם חרדים, דתיים או חילונים) ויש מקום לחקור בזה
ST.
באותו הנושא: