12 תשובות
לא! רק אצל קוסמטיקאית
תאמת? שלא ממש.
אעדיף מישהי שלמדה את זה ויש לה יותר ניסיון.
אעדיף מישהי שלמדה את זה ויש לה יותר ניסיון.
לא
אנונימית
לא, אני יעשה רק במקום מקצועי
תלוי.
לא, זה לא קשור שהחדר נקי ויש לה תעודה.. פשוט אני אעדיף לעשות אצל קוסמטיקאית אבל בכללי אני שונאת לק גל אבל אם הייתי עושה אז הייתי הולכת כבר לקוסמטיקאית.
אם היא עושה דברים מיוחדים והיא באמת מוכשרת אז כן.
שואל השאלה:
זהו שהיא למדה במקום מקצועי והיא ממש טובה
זהו שהיא למדה במקום מקצועי והיא ממש טובה
הייתי מעדיפה במקום מקצועי יותר...
זה רק לק גל...
זה למרוח לק ולשים במכונה ברגע שיש לה אישור לעשות את זה אז מה אכפת לי...
אם זה יותר זול זה גם יוצא יותר משתלם אם לא יותר זול מבדרך כלל לכי למישהי אחרת
זה למרוח לק ולשים במכונה ברגע שיש לה אישור לעשות את זה אז מה אכפת לי...
אם זה יותר זול זה גם יוצא יותר משתלם אם לא יותר זול מבדרך כלל לכי למישהי אחרת
אם היא לוקחת נגיד חצי מהמחיר של המשהי המתמחה אני מניחה שכן..
אבל אם אותו המחיר או קצת לא באופן משמעותי אין טעם
אבל אם אותו המחיר או קצת לא באופן משמעותי אין טעם
שואל השאלה:
היא לוקחת 35
היא לוקחת 35
באותו הנושא: