4 תשובות
את אומרת את זה כאילו את יודעת מה יקרה בעתיד.
אני אומרת כל עוד לא ניסית לשנות משהו בעצמך ופתאום לבוא עם איפור או משהו כזה אז כאילו את לא יכולה מראש לדעת איזה תגובה תיהיה אולי אנשים יופתעו לראות אותך ככה ויראו אותך מזווית שונה וכולם יתחילו להחמיא לך על השינוי והכל:)) אני אומרת תנסי ותראי אולי תאהבי את עצמך ככה יותר ותחליטי שאת רוצה לאמץ את זה לעצמך:)
אני אומרת כל עוד לא ניסית לשנות משהו בעצמך ופתאום לבוא עם איפור או משהו כזה אז כאילו את לא יכולה מראש לדעת איזה תגובה תיהיה אולי אנשים יופתעו לראות אותך ככה ויראו אותך מזווית שונה וכולם יתחילו להחמיא לך על השינוי והכל:)) אני אומרת תנסי ותראי אולי תאהבי את עצמך ככה יותר ותחליטי שאת רוצה לאמץ את זה לעצמך:)
בפעם המיליון שאני כותבת פה כן זה הגיוני ברור שזה הגיוני
גם אותי מבאס שאני יותר מכוערת יותר טיפשה יותר שמנה ויותר מוזרה מחברה שלי - הגיוני
כל עוד הקנאה לא הולכת למקומות מגעלים זה ממש לא נורא
פשוט תביני ששתיכן פשוט חברות ושתיכן אחלה ולא צריך להשוות בכלל
גם אותי מבאס שאני יותר מכוערת יותר טיפשה יותר שמנה ויותר מוזרה מחברה שלי - הגיוני
כל עוד הקנאה לא הולכת למקומות מגעלים זה ממש לא נורא
פשוט תביני ששתיכן פשוט חברות ושתיכן אחלה ולא צריך להשוות בכלל
מקנא בה שיש לה חבר (בקטע טוב כמובן)
אנונימית
טעות בתשובה אופסי
אנונימית