3 תשובות
לא אין שום דבר בריא פה הכל פה פחמימות. גם פחמימות ריקות את חייבת לשלב ירקות וחלבונים
שואל השאלה:
מה לדוגמא לשלב\להוריד?
מה לדוגמא לשלב\להוריד?
אנונימית
להוריד את הבורקסים והפנקייקים.. (כמובן שאפשר לאכל לפעמים אבל לא על בסיס קבוע) אפשר להוסיף לטוסט סלט או מלפפון רגיל ובבוקר תאכלי סנדוויץ עם חביתה או גבינה. או טונה. משהו עם חלבון ואפשר בנוסף לזה חטיף אנרגיה