כי היא כל הזמן מנסה להנמיך ולהשפיל אותי ועד שתפסתי אומץ שתי החברות הכי טובות שלי מהכיתה פשוט הפסיקו לדבר איתי ואני לא מבינה למה כי הן כל הזמן מרכלות עליה ואומרות שהיא מעצבנת ועכשיו אחת מהן יושבת לידי בכיתה והיא פשוט מתעלמת ממני ואינלי חברות חוץ מהן ואני מרגישה חרא ובאלי למות באמת הייתי בסדר שיצאתי עליה או שמגיע לי שאינלי חברות עכשיו?
8 בספטמבר 2017, 13:51
תשובה אחת
כל הכבוד שניסית לשמור על הכבוד שלך ויצאת עליה, לא היית צריכה לשתוק מהתחלה אם היא מנסה להוריד אותך. ועם חברות שלך תנסי לדבר איתן ולשאול למה הן לא מדברות איתך ותנסי לסדר תעיניינים.