2 תשובות
לא עצוב בכלל.
הייתי רוצה גם להיות בסטיפס בשנת 2012.
הייתי רוצה גם להיות בסטיפס בשנת 2012.
שואל השאלה:
סטיפס 2012 היה יותר מגניב: (
כן, באמת עצוב שהזמן טס
סטיפס 2012 היה יותר מגניב: (
כן, באמת עצוב שהזמן טס
אנונימית