2 תשובות
תלוי בצורה שמלמדים.
המורה הראשונה שלימד אותי בחטיבה הייתה גרועה וגרמה לי לשנוא את כימיה כמעט לכל החיים. אבל אז החלטתי לתת לזה צ'אנס, התקבלתי למגמת כימיה מורה אחרת לימדה אותי וגרמה לי להתאהב במקצוע.
שנה שלמה היה לי קל.
בהמשך נהיה החומר כבד כזה.. הרבה חישובים, הרבה ריכוז, תרגול, לעבור על החומר.. להתמיד.
(בסופו של דבר פרשתי.. כי זה לא הסתדר לי עם בחמש יחידות מתמטיקה.. שגם ככה הייתי רופפת בזה. )
אבל באמת, שזה כמעט הכל עניין של דרך לימוד ודרך למידה. אם המורה מלמדת נכון, וחופרת על הנושא, ואם את עוקבת - זה יהיה לך בסדר, שום דבר לא בא בקלות אבל זה יהיה לך בסדר.
המורה הראשונה שלימד אותי בחטיבה הייתה גרועה וגרמה לי לשנוא את כימיה כמעט לכל החיים. אבל אז החלטתי לתת לזה צ'אנס, התקבלתי למגמת כימיה מורה אחרת לימדה אותי וגרמה לי להתאהב במקצוע.
שנה שלמה היה לי קל.
בהמשך נהיה החומר כבד כזה.. הרבה חישובים, הרבה ריכוז, תרגול, לעבור על החומר.. להתמיד.
(בסופו של דבר פרשתי.. כי זה לא הסתדר לי עם בחמש יחידות מתמטיקה.. שגם ככה הייתי רופפת בזה. )
אבל באמת, שזה כמעט הכל עניין של דרך לימוד ודרך למידה. אם המורה מלמדת נכון, וחופרת על הנושא, ואם את עוקבת - זה יהיה לך בסדר, שום דבר לא בא בקלות אבל זה יהיה לך בסדר.
משתנה מתלמיד לתלמיד
אותו דבר בתחומים אחרים
אותו דבר בתחומים אחרים
באותו הנושא: