התחברות
הרשמה
פעם טסתם עם חברים?
לזקי, איה נאפה , בורגס, וכאלה? כאילו מקשרי תעופה צעירים הזה ..
אני ממש רוצה לטוס ביא עם חברות.
אם טסתם איך היה? ואיך הייתה כל החוויה בכלליות? וכמה זה עלה והכל ?
4 בספטמבר 2017, 19:10
חו"ל
טיסה
טיסות
חופשה
הפעם הראשונה
תשובה אחת
כן אבל גם עם ההורים שלנו.
.
.HAPPINESS❤ 90s❤