3 תשובות
עדיף שלא
היא בת 6 שנים?
היא לא תתרגל, זה סתם יבלבל אותה
היא בת 6 שנים?
היא לא תתרגל, זה סתם יבלבל אותה
זה כבר מאוחר מדי
תוכלי לאמץ עוד אחת (:
תמיד טוב לאמץ
כרגע היא לא תתרגל.. זה כלב לא בן אדם..
גם לבן אדם קשה להתרגל לזה אז לכלב?
תמיד טוב לאמץ
כרגע היא לא תתרגל.. זה כלב לא בן אדם..
גם לבן אדם קשה להתרגל לזה אז לכלב?
באותו הנושא: