תשובה אחת
אני מכירה את הסיפור מקרוב רק שהייתי בצד של החברה שלך.. לדעתי את צריכה להיות כנה איתה, אם יש לך בעיה עם זה וקשה לך לקבל את העובדה שהם יהיו ביחד - תגידי לה, אל תסתירי את זה, אני בטוחה שהיא תתחשב בך ותעשה את הכל כדי שתרגישי כמה שפחות פגועה. וכל הכבוד שהתנהגת ככה ושאת לא מנסה להפריע להם או למנוע מהם להיות ביחד למרות שקשה לך, את חברה אמיתית. ואל תדאגי את עוד תמצאי את האחד שלך שיאהב אותך לפחות כמו שאת תאהבי אותו:)
אנונימית
באותו הנושא: