4 תשובות
את בת 12 אין סיכוי שיקבלו אותך, אפילו לא לבייביסיטר, עדיף שתמשיכי לבקש מההורים ופשוט אל תהיי חמדנית יותר מדי.
כן את עדיין בת 12 אז לא נראה לי שיקבלו אותך לעבודה ממש אמיתית אבל שאני הייתי בת 12 הייתי מרוויחה כסף מזה שהייתי עושה שיעורים פרטים במתמטיקה (או מקצועות אחרים) לילדים שיותר קטנים מימני (כיתות א' עד ג') הייתי מרוויחה 15 שקל לשעה זה לא ממש הרבה אבל יחסית לגיל 12 זה הספיק לי
תגדלי קצת ותמצאי עבודה אל תדאגי השנים עוברות מהר לקבל לעבודה לא נראלי את מידי צעירה, אוליי תנסי דרך פרוטקציות או לעבוד יחד עם מישהי יותר גדולה לעזור לסדר דברים בחנות וכאלה
בייביסיטר, דוגיסיטר, שיעורים פרטיים לילדי יסודי, חילוק אלונים, תכיני לימונדה/לימוננה ותמכרי קרוב לבית, אם יש עסק משפחתי שאחד הקרובי משפחה שלך מנהל תבקשי ממנו להעסיק אותך... בהצלחה:)
באותו הנושא: