אני לא מדברת על תלבושת אחידה, אני מדברת על נגיד צבעים בשיער, פירסינגים וכל הדברים האלה שפשוט אוסרים על התלמידים לעשות. מה זה השטויות האלה? תמיד שאני שואלת מורה היא אומרת לי "כי אלו חוקים" "מה תעשי בעבודה כשתגדלי? גם שם אסור" עבודה ובית ספר זה שני דברים שונים לגמרי! בתור בני נוער אנחנו צריכים לבטא את עצמנו, לנסות להבין מי אנחנו, אנחנו בני נוער! אלא השנים הכי יפות שלנו! בדיוק השנים המתאימות לכל ה"שטויות" האלה... אז מה הבעיה? גם בצבא אסור, גם בעבודה אסור, אז לפחות בבית ספר, מה הבעיה אני לא מבינה?
את תמיד יכולה לפנות לדרגות הגבוהות. האמת שלמורות באמת אין את כל התשובות. ואת תמיד יכולה לבטא את עצמך בבית הספר, בין אם זה מחאה שקטה או שלטים ברחבי הבית ספר.