התחברות
הרשמה
רק אני חושבת שהקטע הזה של לבחור תמונה בכל שאלה/התייעצות הוא מיותר לגמרי?
1 בספטמבר 2017, 21:30
סטיפס נוער
התייעצות
שאלות
תמונה
2 תשובות
ואוו כן!
ה
המעבדתית
זה סתם ליופי, את יכולה גם לדלג על זה והשאלה תישלח אוטומטית.
ו
ואן דאם
באותו הנושא:
בנות מה אתן חושבות על העניין הזה של לרדת לבחור?
רמזים לבחורה חרדית - איך לרמז לבחורה חרדית בצורה שלא יבחינו ואם היא בקטע שהיא תבין!
שאלה לבנים, אין אצלכם את הקטע הזה ש"אסור" לרצות את אותה בחורה אם אתם חברים?
למה צריך לבחור תמונה לשאלה? לדעתי זה מיותר
מה דעתכם על בחורה (בת18-20) שמעלה תמונות לאינסטגרם (בקבוע) תמונות שלה עם חזייה וחוטיני?
מה הקטע להעלות תמונות כאלה?
אני חייב להבין משהו אחד מה הקטע של הבנות האלה שמעלות תמונה עם חברה ובתמונה הם מתנשקות בזמן האחרון אני רואה את זה הרבה, משהו נדפק אצלהם כי זה ממש, מגיעל אותי?!
לבנים- מה אתם חושבים על בחורה צנועה ומה אתם חושבים על בחורה לא צנועה?
בנות האם לדעתכן הבחור בתמונה של השאלה חתיך ומתאים לו להיות דוגמן?
תגידו.. מה הקטע של התמונות האלה שלה?
למה בנים בטינדר עושים סתם לייק לפרופילים בלי תמונה? הם אמורים לבחור לפי תמונה שהם אהבו