3 תשובות
כן ברור. גם אני באה עם ילקוט ועוד מלא
אני באה עם תיק בית ספר
חח מי אומר ילקוט מה אתם בכיתה א? אני בא עם "ילקוט" למרות שאין לי באמת מה לשים בו. אוי לחץ חברתי..
באותו הנושא: