3 תשובות
כן ברור. גם אני באה עם ילקוט ועוד מלא
Okk
אני באה עם תיק בית ספר
חח מי אומר ילקוט מה אתם בכיתה א? אני בא עם "ילקוט" למרות שאין לי באמת מה לשים בו. אוי לחץ חברתי..