7 תשובות
אני הייתי באיטליה החופש
מה הבעיה בזה?
שואל השאלה:
גם אני וזה הרגיש לי כמו ישראל מרוב ישראלים


רגע באיזה תאריכים היית?
כן הרבה היו שם נראה לי גם חברה שלי הייתה באיטליה וגם מישהי מהכיתה שלי הייתה באיטליה
סתם הכללה אפשר להגיד את זה על רוב אירופה
שואל השאלה:
אמרתי רוב לא כל קצת הבנת הנקרא לא תזיק
חחח האמת שגם עוד שני אנשים שאני מכירה היו באיטליה.
גם אני הייתי באוגוסט ושמעתי יותר עברית מאיטלקית או שפות שונות היו מלא ישראלים אבל ממש מלא