15 תשובות
נראה לי זאת.
שהייתי בת 14, בכיתה ח' 0_0
אנונימית
הקיץ הזה עם אחותי השטן הזאת הרסה לי אותו
מה זאת אומרת חשוכה?
אם הבנתי נכון אז בסוף היסודי (בריונות וכו')
אם הבנתי נכון אז בסוף היסודי (בריונות וכו')
כיתה ו' גם מבחינה חברתית וגם מבחינה משפחתית
החופש של שנה שעברה
יסודי מבחינה חברתית היה לי ממש קשה כי הגעתי בכיתה ב'
אנונימית
היו לי הרבה:
כל היסודי (בריונות וחרם, כולם שם צבועים)
"חופש" 2014
החופש הזה (הפרעות אכילה תקוללו)
כל היסודי (בריונות וחרם, כולם שם צבועים)
"חופש" 2014
החופש הזה (הפרעות אכילה תקוללו)
בערך שנה או שנתיים אחרי כשההורים שלי התגרשו, כלומר גיל 6 ככה, וקרה איזה עניין עם אבא שלי וניתקנו קשר (עכשיו אנחנו בקשר והכל)
כמה שנים אחרי זה הוא גם היה בבית חולים ולי גילו דיכאון קליני (תורשתי)
והשנה הזאת.. היא הייתה ממש משפיעה אבל קשה ומסובכת והפרעות אכילה ופגיעה עצמית והדיכאון נורא השפיע עלי וריבים עם המון אנשים, הבנתי מי החברים האמיתיים שלי שבאמת אכפת להם ממני ושיתמכו בי לא משנה מה יקרה, שעוזרים לי, והמשפחה שלי ואחותי שנולדה לפני כמה חודשים
ואני מניחה שיהיו עוד הרבה קשיים ותקופות רעות אבל אני אעבור את זה למרות כל הקושי ולמרות הדיכאון שלוחץ עלי תוך כדי (:
כמה שנים אחרי זה הוא גם היה בבית חולים ולי גילו דיכאון קליני (תורשתי)
והשנה הזאת.. היא הייתה ממש משפיעה אבל קשה ומסובכת והפרעות אכילה ופגיעה עצמית והדיכאון נורא השפיע עלי וריבים עם המון אנשים, הבנתי מי החברים האמיתיים שלי שבאמת אכפת להם ממני ושיתמכו בי לא משנה מה יקרה, שעוזרים לי, והמשפחה שלי ואחותי שנולדה לפני כמה חודשים
ואני מניחה שיהיו עוד הרבה קשיים ותקופות רעות אבל אני אעבור את זה למרות כל הקושי ולמרות הדיכאון שלוחץ עלי תוך כדי (:
מכיתה ב ועד תחילת ז (לא מבחינה חברתית)
לא חושבת שהייתה לי תקופה ממש קשה אבל אם כבר אז כיתה ה וקצת מכיתה ו
ספטמבר 2016
לפני 2-3 חודשים
עכשיו
כיתה ח
אנונימית