9 תשובות
לא
לא חובה
לא אחותי לא דחוף
לא, רק אם את רוצה. לא מחייב.
אני לא הייתי מספרת. אולי את אימא שלי כי אני משתפת אותה בהכול.
אני לא הייתי מספרת. אולי את אימא שלי כי אני משתפת אותה בהכול.
את לא חייבת
ממש תלוי ברמה שאת משתפת את אמא שלך/אבא שלך בדברים האישיים שלך ומרגישה שאת בוטחת בהם
אני אישית זוכרת את הנשיקה הראשונה שלי בגיל 15 ואיך התרגשתי ורצתי לספר לאמא שלי :) כמובן לא לפני שסיפרתי לחברה הכי טובה שלי
ממש תלוי ברמה שאת משתפת את אמא שלך/אבא שלך בדברים האישיים שלך ומרגישה שאת בוטחת בהם
אני אישית זוכרת את הנשיקה הראשונה שלי בגיל 15 ואיך התרגשתי ורצתי לספר לאמא שלי :) כמובן לא לפני שסיפרתי לחברה הכי טובה שלי
לא חייבת
לא.
לי לקח חודש עד שסיפרתי לאמא.
באותו הנושא: