9 תשובות
אל תהיי ככה פשוט תקחי את החיים בפרופורציות
למנ להיות אדישה מה קרה
זה לא טוב זה לא בריא לעשות כיאילו ולשמור רגשות בבטן
עם לא נולדת ככה את לא ככה
זה לא טוב זה לא בריא לעשות כיאילו ולשמור רגשות בבטן
עם לא נולדת ככה את לא ככה
כאדם אדיש, לא כדאי להיות אדיש
זה סוג של אופי... אבל את יכולה להכניס לך לראש כל פעם שלע באמת אכפת לך מדברים מסוימים למרות שאני אל ממליצה. פשוט תחשבי על הדברים באמת ותביני למה באמת כדאי להשקיע מחשבה ולמה לא.
אפשר להיות אדיש, אם את לא מתקרבת לאנשים יותר מידי ולא נותנת להם מקום בתוך הלב שלך, חושבת שזו אופציה גרועה ויש דרכים אחרות.
זה לא בריא... אם לא נולדת ככה
תקחי את החיים בפורפרציות
ותעשי ספורט תדעי למה לתחייס ולמה לא..
תקחי את החיים בפורפרציות
ותעשי ספורט תדעי למה לתחייס ולמה לא..
אדישות אינה מצב חיובי וטוב.
אפשר ללמוד להיות פחות רגישה, פחות פגיעה.
אדישות היא מחסום ריגשי שמונע מהאדם לחוות את החיים במלוא עוצמתם.
רגישות היא תכונה נפלאה.
אלא מה?
לפעמים היא מלווה בפגיעות יתר שלנו.
ועל כך ניתן לעבוד ולשפר.
אפשר ללמוד להיות פחות רגישה, פחות פגיעה.
אדישות היא מחסום ריגשי שמונע מהאדם לחוות את החיים במלוא עוצמתם.
רגישות היא תכונה נפלאה.
אלא מה?
לפעמים היא מלווה בפגיעות יתר שלנו.
ועל כך ניתן לעבוד ולשפר.
פעם הייתי בוכה מכל שטות והרגתי את עצמי כדי לא להרגיש. ועכשיו כשקיבלתי את מה שרציתי אני מתגעגעת להרגיש את הדברים ולבכות מהם מהעוצמה שמשהו נכנס לתוכי. עכשיו הריקנות ממלאת אותי
תאמיני לי עדיף לך להישאר כמו שאת
תאמיני לי עדיף לך להישאר כמו שאת
אי אפשר להחליט שאתה רוצה להיות אדיש.
זה מתפתח במהלך החיים.
כשאתה עובר דברים קשים בחיים.
כשפגעת באנשים שקרובים עליך.
להרגיש שאין לך מה להפסיד.
לנתק את עצמך מהעולם.
לחסום אנשים, לא לתת להם להיכנס לך ללב.
לא להתייחס לאף אחד.
לא לתת למחשבות / אמונות / דברים שאין להם הוכחה להשפיע עליך.
זהו בעצם.
בכללי לא ממולץ להיות אדיש אז עדיף לך שלא. זה כמו התמכרות נכנסת לזה בקלות, אבל יהיה לך קשה לצאת.
זה מתפתח במהלך החיים.
כשאתה עובר דברים קשים בחיים.
כשפגעת באנשים שקרובים עליך.
להרגיש שאין לך מה להפסיד.
לנתק את עצמך מהעולם.
לחסום אנשים, לא לתת להם להיכנס לך ללב.
לא להתייחס לאף אחד.
לא לתת למחשבות / אמונות / דברים שאין להם הוכחה להשפיע עליך.
זהו בעצם.
בכללי לא ממולץ להיות אדיש אז עדיף לך שלא. זה כמו התמכרות נכנסת לזה בקלות, אבל יהיה לך קשה לצאת.
באותו הנושא: