10 תשובות
לא, טיפה השם אגם נחמד.
כן
שניהם
שניהם
לא מת על השמות
השם אגם יותר יפה
אני אוהבת את השם אגם
אגם יפה
אגם
יאיי קוראים לי אגםxd
יאיי קוראים לי אגםxd
אני לא אוהבת את שניהם
אגם.
באותו הנושא: