6 תשובות
כן אין מה לעשות איתם
תשמור לקראת השנה החדשה אתם עוברים על חומר משנה שעברה
תזרקי את כל המחברות מכיתה ט', בתיכון לומדים הכל מחדש.
לא יודעת מה איתך אני זרקתי הכל משנה שעברה._.
לא, תחכי עוד קצת כשיתחילו הלימודים ואז תחליטי.
לא לא לא
המורה שלנו אמרה כל כך הרבה פעמים כמו שלמדתם בט או כמו דהייתם צריכים ללמוד שנה שעברה וכאלה
המורה שלנו אמרה כל כך הרבה פעמים כמו שלמדתם בט או כמו דהייתם צריכים ללמוד שנה שעברה וכאלה
באותו הנושא: