2 תשובות
כן.
לוקחים את הגבוה ביותר כל עוד את תלמידת תיכון.
אחרי התיכון, אם יש לך תיק אקסטרני, לוקחים את הציון של המועד האחרון.
אחרי התיכון, אם יש לך תיק אקסטרני, לוקחים את הציון של המועד האחרון.
באותו הנושא: