12 תשובות
שואל השאלה:
שאלתי מה דעתך על השיר הזה, לא מה המשמעות:)
אנונימי
שיר פשוט כיפי!:) עושה חשק לרקוד
אני מתכוון שאני לא יכול לשיר איתו את המילים או לדמיין שאני שר איתו
אני שומע רק צ'פו'צ'צ'ו'פ'וצ'ו'וצ'פו
במליסה אליסה הבנתי מה הוא אומר
שואל השאלה:
חח חח חח חח חח זה מה שאתה שומע?
זה אמור להיות: צ'ה צ'ה רה רה צ'ה, צ'ה צ'ה רה רה צ'ה...
ואומרים דליסה דליסה לא מליסה.
אנונימי
מכיר, אחלה שיר (קצת דומה ל"מוסה מוסה", לא?) (;
שואל השאלה:
אומרים נוסה:)
ולדעתי הוא דומה קצת במנגינה..
אנונימי
בשניהם יש אקורדיון, שניהם שהו דמוי ספרדית אז זה די דומה (לדעתי)
שואל השאלה:
איזה שיר יותר יפה לדעתך?
אנונימי
אעאעאעא אני חולה על השיר הזה! הוא כזה להיט!
הרבה הרבה יותר טוב מ נוסה נוסה, וגם הזמר יותר חתיך (-:
חח חח לזמר ליווי יש פלטה בשיינים
אין לי מושג מה הוא אומר