12 תשובות
שואל השאלה:
שאלתי מה דעתך על השיר הזה, לא מה המשמעות:)
שאלתי מה דעתך על השיר הזה, לא מה המשמעות:)
אנונימי
שיר פשוט כיפי!:) עושה חשק לרקוד
אני מתכוון שאני לא יכול לשיר איתו את המילים או לדמיין שאני שר איתו
אני שומע רק צ'פו'צ'צ'ו'פ'וצ'ו'וצ'פו
במליסה אליסה הבנתי מה הוא אומר
אני שומע רק צ'פו'צ'צ'ו'פ'וצ'ו'וצ'פו
במליסה אליסה הבנתי מה הוא אומר
שואל השאלה:
חח חח חח חח חח זה מה שאתה שומע?
זה אמור להיות: צ'ה צ'ה רה רה צ'ה, צ'ה צ'ה רה רה צ'ה...
ואומרים דליסה דליסה לא מליסה.
חח חח חח חח חח זה מה שאתה שומע?
זה אמור להיות: צ'ה צ'ה רה רה צ'ה, צ'ה צ'ה רה רה צ'ה...
ואומרים דליסה דליסה לא מליסה.
אנונימי
מכיר, אחלה שיר (קצת דומה ל"מוסה מוסה", לא?) (;
שואל השאלה:
אומרים נוסה:)
ולדעתי הוא דומה קצת במנגינה..
אומרים נוסה:)
ולדעתי הוא דומה קצת במנגינה..
אנונימי
בשניהם יש אקורדיון, שניהם שהו דמוי ספרדית אז זה די דומה (לדעתי)
שואל השאלה:
איזה שיר יותר יפה לדעתך?
איזה שיר יותר יפה לדעתך?
אנונימי
אעאעאעא אני חולה על השיר הזה! הוא כזה להיט!
הרבה הרבה יותר טוב מ נוסה נוסה, וגם הזמר יותר חתיך (-:
הרבה הרבה יותר טוב מ נוסה נוסה, וגם הזמר יותר חתיך (-:
חח חח לזמר ליווי יש פלטה בשיינים
אין לי מושג מה הוא אומר