7 תשובות
הגיע הזמן לחופששששששש יאלללהההההההההה
אנונימית יאה
סוף סוףףף... 16 ימים בלי המורים:-) איזה כיףףףף חופשש פסחחח.....:-)
מלכת היופי
yeah!
vlad
ליל הסדר הוא יום שני, 18/4/2011
מיום ראשון, ו' בניסן התשע"א, 10 באפריל 2011, עד יום שלישי (אסרו חג), כ"ב בניסן התשע"א, 26 באפריל 2011. הלימודים יתחדשו ביום רביעי, כ"ג בניסן התשע"א, 27 באפריל 2011
יואו 2011
מכפתלך