4 תשובות
פשוט תלחצי שאת לא רובוט ותמשיכי, גם לי זה קורה, זה כנראה צריכת יתר מהרשת, זה רק בודק אם את לא רובוט
שואל השאלה:
אבל אי אפשר זה ישר נעלם ואז יש את זה
שואל השאלה:
טוב הצלחתי :)
לחצתי מהר ואז זה לא נעלם
שואל השאלה:
זה כבר קרה שוב חחח
הדפדפן השתגע:(
אני אדבר עם הספקית
באותו הנושא: