7 תשובות
את לא צריכה רקע כללי, זה העניין בלראות מהתחלה ולהנות מהלמידה בזמן הצפייה.
תתחילי לראות ותראי שתכנסי לזה.
תאמיני לי, זה רק הורס יותר את החוויה כשאת יודעת למה את מצפה.
תהני.
תתחילי לראות ותראי שתכנסי לזה.
תאמיני לי, זה רק הורס יותר את החוויה כשאת יודעת למה את מצפה.
תהני.
את לא צריכה רקע כללי, מסבירים שם הכל
אבל אם תחשבי מההתחלה שהארו ודרקו נועדו אחד לפני זה יהיה הרבה יותר נחמד לצפיה3:
אבל אם תחשבי מההתחלה שהארו ודרקו נועדו אחד לפני זה יהיה הרבה יותר נחמד לצפיה3:
עדיף קודם שתקראי את הספרים שם הכל מוסבר טוב
קראתי את כל הסדרה וראיתי את כולה כמה פעמים כל פעם שאני קורא\רואה את הסדרה מחדש אני לומד עוד דברים.. אני ממליץ לך לקרוא את הסדרה.. למרות שגם הסרטים מדהימים... הלוואי הייתי במקומך וככה הייתי יכול לחוות הכל מחדש... תהני
המלצה שלי תקראי את הספרים קודם^^
אם את רואה את הסרטים, הסרט הראשון די גרוע אז אל תפסיקי אחריו, כי הסדרה עצמה היא פצצה. אם את קוראת את הספרים, אני ממליצה לך לא לעשות טעות שאני עשיתי. כדאי לך לקרוא אותם לאט, ולא לפספס אף שורה כי היא יכולה להיות מאוד משמעותית.. אם את נתקלת במשהו שאת לא מבינה אני פה
שלא תעזי לראות לפני שאת קוראת
הספרים מדהימים והסרטים לא מתקרבים לזה ויהרסו לך את הספרים
הספרים מדהימים והסרטים לא מתקרבים לזה ויהרסו לך את הספרים