2 תשובות
התהליך עצמו היה לא מורגש בכלל. גם אחר כך הרגשתי הקלה כזאת. זה היה ממש מוזר בלי גשר ולא אהבתי את זה בהתחלה, אבל מתרגלים.
מחכה לרגע הזה כבר שנה! שיבוא כבר!
באותו הנושא: